Floorganize together
Mijn werkwijze
1. Intake
Tijdens de intake bespreken we de wensen en behoeften die er zijn rondom het opruimen en organiseren van jouw huis of bedrijf. We bespreken hoe jouw ideale huis of bedrijf er uit ziet en maken samen een rondje (quick scan) om een inschatting te maken van het aantal afspraken die er ongeveer nodig zullen zijn voor de ruimte(s) die opgeruimd en georganiseerd gaan worden.
Mocht de wens er zijn om een groot deel (volledig huis of bedrijf) te laten opruimen en uitzoeken, houd er dan rekening mee dat er sowieso meer dan 1 afspraak nodig zal zijn om dit te kunnen realiseren.
2. Inplannen afspraak
Na de intake ontvang je van mij:
-Een offerte*
-Mijn algemene voorwaarden
*In de offerte vind je een overzicht van de besproken diensten die Floorganized zal gaan verlenen en een prijsopgave.
3. Hoe ziet een afspraak eruit?
- Ik werk in tijdsblokken van 4 tot max 5 (aaneengesloten) uren
- Ik categoriseer alle spullen uit de ruimte en per categorie bekijken we samen van welke spullen jij blij wordt en van welke spullen je afstand kunt doen
- Wanneer we dit voor alle categorieën hebben bepaald begin ik met het opnieuw en efficiënt indelen van de spullen die blijven
- Als alles een logische en vaste plek heeft doorlopen we samen het nieuwe systeem waarbij ik een korte en heldere uitleg geef
- Per afspraak bekijken we of een vervolg afspraak gewenst is
4. Goed om te weten
Vaak is het volledig opruimen en uitzoeken van je hele huis of bedrijf een eenmalige investering waar je voor de rest van je leven veel plezier en profijt van zult hebben.
Je zult meer tijd en energie over houden voor dat wat jij leuk vind om te doen, dingen die jij belangrijk vind en dat wat het leven voor moois te bieden heeft.