• Home
  • Diensten
  • Werkwijze
  • Impressie
  • Over mij
Menu
  • Home
  • Diensten
  • Werkwijze
  • Impressie
  • Over mij
contact

Floorganize your world

floorganized

floorganized
Floorganize your closet! Kledingkasten organisere Floorganize your closet!

Kledingkasten organiseren vinden wij één van de leukste dingen om te doen! En het mooie is, de oplossing is vaak veel eenvoudiger dan je denkt. 

Teveel planken in een kast zorgen juist voor meer ruis en dat het daardoor voller en rommeliger oogt. Ik bekijk iedere kledingkast aandachtig, haal er elementen uit of voeg juist elementen toe.

Voor mensen die niet houden van vouwen werken middelhoge bakken van vilt, kunststof of zeegras ook erg goed om t-shirts en losse kleding die niet kreuken in op te bergen.

Sportkleding kun je ook makkelijk in hoge canvas of zeegras manden (met deksels) binnen of buiten je kast bewaren. Zo lijkt het op het eerste oog toch netjes en kun je zo’n mand lekker om kieperen, het item er uit halen wat je zoekt en hop de rest weer terug in de mand, deksel er op en klaar!

Maar dat is toch niet netjes? Wat mij betreft wel, voor het oog is het altijd netjes, het is praktisch en vooral realistisch om bij te houden.
Mijn naam is Floortje en zolang ik mij al kan heri Mijn naam is Floortje en zolang ik mij al kan herinneren ben ik gefascineerd door de kunst van het opruimen. Als klein meisje zocht ik regelmatig al mijn spulletjes uit en was ik vaak bezig om mijn kamer op orde te brengen, her in te richten en het gezellig te maken.

Ik ervaar zelf dagelijks hoe fijn het is wanneer je eigen huis een plek is waarin je volledig kunt ontspannen zonder chaos om je heen. Hierdoor is er meer focus voor de dingen die ik belangrijk vind en waar ik graag tijd in wil investeren. 

Ik gun jou dit gevoel ook! 

Ik ben er van overtuigd dat het doorgrondig uitzoeken en opruimen van een huis of bedrijf life changing kan zijn en dat het je veel rust en nieuwe energie zal geven en brengen.
Vanuit chaos toewerken naar overzicht, structuur e Vanuit chaos toewerken naar overzicht, structuur en een logisch systeem. Ik vind dit persoonlijk iets heerlijks maar zal niet ontkennen dat ik soms ook momenten heb gehad tijdens het floorganizen waarop ik door de bomen het bos even niet meer kon zien. 

Toch lukt het iedere keer weer om de chaos om te zetten naar overzicht en structuur. Bij het ene project gaat dit sneller dan bij het andere. Bij sommige klanten ben ik er 1 dag en bij andere ben ik er een paar weken of soms zelfs maanden om alles weer terug te brengen naar de eenvoud.

Dit heeft met verschillende dingen te maken, of je een ruimte, een gedeelte of je gehele woning wilt laten floorganizen en hoeveel spullen je zelf (of samen/gemengde inboedels) in de afgelopen jaren verzameld hebt. 

Het ene huis is groter dan het andere, ook al zegt dat niet altijd alles. Het kan ook  voorkomen dat een grote woning een kleinere inboedel heeft dan een aanzienlijk kleinere woning. Dit verschilt enorm per project. 

Wanneer je Floorganized inschakelt bekijken we samen per afspraak of een vervolgafspraak gewenst is. 

Vaak is het opruimen en uitzoeken van je gehele woning een eenmalige investering waar je voor de rest van je leven veel plezier en profijt van zult hebben.

Je zult meer tijd en energie over houden voor dat wat jij leuk vind om te doen, dingen die jij belangrijk vind en dat wat het leven voor moois te bieden heeft.

Zouden jullie je hoofd koel kunnen houden in de chaos van de foto’s en video’s?
In februari 2021 zei ik vaarwel tegen mijn vaste c In februari 2021 zei ik vaarwel tegen mijn vaste contract binnen de kinderopvang. Het ging niet goed met mij. Mijn psycholoog adviseerde mij om de ziektewet in te gaan om zo zonder werkdruk in “rust” te kunnen helen. In plaats daarvan voelde ik aan alles dat ik een nieuwe start wilde maken. Zonder enige zekerheid nam ik vol vertrouwen ontslag. Twee weken na mijn ontslag vond ik een parttime baan als nanny voor 28,5 uur per week. Qua uurloon en maandsalaris ging ik er behoorlijk op achteruit maar wat ik ermee won was rust en tijd. Het gezin waar ik aan het werk ging gaf mij de ruimte en tijd om te helen en daar ben ik ze tot op de dag van vandaag oneindig dankbaar voor. 

In de twee dagen die ik doordeweeks vrij was werkte in mijn idee voor Floorganized uit en begon ik met het uitvoeren van proefklussen bij familie en vrienden. In september 2021 schreef ik mij in bij de KVK en voelde ik dat ik weer een risico moest gaan nemen om Floorganized te kunnen laten groeien. Niet lang daarna ging ik van 28,5 uur werken als nanny naar 17,5 uur. Daarnaast nam ik vier schoonmaakbaantjes die ik vroeg in de ochtend kon doen om zo toch enigszins rond te kunnen komen.

Er kwam minder salaris binnen dan mijn vaste lasten waren. Er waren weken waarin ik van €50 per week moest rondkomen. Mijn ouders sponsorden mij met warme maaltijden zodat ik geen geld hoefde uit te geven aan avond eten. Als het een maand echt even te krap werd leenden ze mij wat geld met de afspraak dat ik ze dit terug zou betalen zodra ik met Floorganized een constante cash flow zou genereren. Maanden geen nieuwe kleding kopen, vaak nee verkopen tegen vriendinnen die met mij dingen buitens huis wilden doen.

Ik heb dit ervaren als een hele leerzame tijd die ik voor geen goud had willen missen. Het “overleven” maakte mij creatief en gaf mij nog meer volharding om mijn doel te bereiken. Drie week geleden heb ik het laatste schoonmaakbaantje dat ik nog had opgezegd. Nog een maand ben ik nanny bij het gezin waar ik in 2021 ben gaan werken en vanaf april ga ik volledig ondernemen/floorganizen.

Ik ben dankbaar voor deze reis die mij al zoveel heeft gebracht en nog zoveel gaat brengen. 🙏🏻
Floorganized keuken project! Floorganized keuken project!
Memory box Vandaag een foto uit mijn memory box. Memory box

Vandaag een foto uit mijn memory box. Op de foto zien jullie Jolijn, de eerste stagiaire van Floorganized! 

Jolijn liep in het eerste halfjaar van 2022 stage bij mij. Floorganized bevond zich nog in de start up fase en in die periode zijn Jolijn en ik gaan toewerken naar een Floorerende Floorganized business. 

Jolijn was o.a. verantwoordelijk voor de styling van mijn instagram feed/overzicht. Ik ben haar daar vandaag de dag nog steeds heel dankbaar voor. De basis van deze pagina past precies bij de gedachte achter Floorganized; rustige basis kleuren omdat mensen door opruimen en organiseren vaak ook meer rust ervaren en we samen terug gaan naar de basis en de eenvoud. 

Mooi om even stil te staan en terug te kijken naar het begin van Floorganized en hoe het is gaan floreren. 

Dankbaar voor alle mensen die mij op wat voor manier dan ook hebben geholpen om mijn droom waar te maken.

En dankbaar voor mijn Floor members @jolijnsenne & @xxfloortjehh 

Jullie zijn toppers ♡
Befloor & after Voor een budget van onder de €3 Befloor & after

Voor een budget van onder de €3000 mochten wij een geheel kantoorpand van driehonderd vierkante meter een make-over geven. 

Bestaande meubels zijn gewisseld van plek waar ze beter tot hun recht kwamen en sommige meubels hebben een kleine opfrisser gehad. Zo hebben we bijvoorbeeld een aantal bureaupoten die niet gelijk van kleur waren dezelfde kleur gegeven met decoratie folie. 

We hebben items uit de bestaande inboedel gecombineerd met nieuwe producten of producten die we bij de kringloop vandaan hebben gehaald. 

De hal was niet logisch ingedeeld en de meubels in de hal pasten niet bij de hoge rode balie. De design stoelen stonden elders in het pand en de krukken voor de balie hebben we tweedehands gevonden. 

Zo hebben we geschoven en gepuzzeld en met een aantal nieuwe accessoires en planten meer sfeer geprobeerd te creëren binnen het gehele pand. 

Het was een uitdaging qua budget en de grootte van het pand but we dit it!

We hebben er van genoten en het allerbelangrijkste: de eigenaar en zijn personeel zijn erg blij met het resultaat!

Ook hulp nodig bij styling? Mail naar info@floorganized.nl
Grote Floorjaarsschoonmaak! We beseffen het missc Grote Floorjaarsschoonmaak!

We beseffen het misschien nog niet helemaal maar de lente is alweer in aantocht! Rond 20 maart zal de lente haar intrede doen in Nederland. Hoogtijd dus voor een grote Floorjaarsschoonmaak/organize sessie!

Wil jij ook opgeruimd en vol rust, overzicht en focus de lente beginnen? Een georganiseerde woonkamer, keuken, slaapkamer, kledingkast, schuur, een combinatie van een aantal ruimtes of het liefst je hele huis? 

Boek dan nu je afspraak op een van de onderstaande data. (Let op: Laatste plekjes in maart). 

Floorjaars Floorganize data:
-Maandag 20 maart
-Dinsdag 21 maart
-Maandag 27 maart
-Dinsdag 28 maart
-Vrijdag 31 maart

Je kunt mij een DM sturen maar je mag mij ook appen of bellen voor een afspraak via 0613671265 

Mailen kan ook naar info@floorganized.nl (Intake is altijd gratis en vrijblijvend). 

Zien we elkaar in het voorjaar?
Befloor & after “Mijn schoonmaakster doet dat Befloor & after 

“Mijn schoonmaakster doet dat in een uurtje.” Soms hoor ik dit voorbij komen wanneer ik vertel dat ik organizer ben.

Het verschil tussen echt opruimen en voor het oog netjes maken zit hem in het feit dat ik letterlijk alles wat zich in een ruimte bevind (tot aan het laatste kleine mini detail aan toe) in handen heb gehad voor ik de boel weer herinricht.

Binnen de ruimte die je door Floorganized laat organizen wordt NIKS overgeslagen. We verwijderen alle ruis zowel in als op een kast en alles wat zich daaromheen in de ruimte bevind. 

We vergeten vaak dat we er zelf jaren over gedaan hebben om het aantal spullen te verzamelen die we vandaag de dag bezitten. Daarom kun je ook niet verwachten dat een organizer dit binnen een dag fixt. Hier is tijd en aandacht voor nodig. (Zie ook de chaos op de foto van het sorteerproces. En dat is dan alweer de redelijk ‘gestructureerde chaos’ na de echte ‘geen overzicht at all chaos’ waarbij de meeste mensen (en dat is heel logisch) de energie en moed verliezen). 

Zelf kun je dit ook merken wanneer je begint met opruimen en na twee uur de moed je in de schoenen zakt wanneer je kijkt naar de chaos die om je heen is ontstaan door alle spullen die tijdens het opruimen uit alle hoeken en gaten zijn gekomen. 

Als organizer blijf je rustig in chaos en kun je door die chaos heen kijken. Je werkt in stapjes naar het eindresultaat waarbij er geen papiertje, schroefje of frummeltje wordt overgeslagen. 

Ik zou een heel boek vol kunnen schrijven over de kracht en de kunst van het opruimen en organiseren. 

Misschien leuk voor in de toekomst…

Mooie dag gewenst!
Harmonie Belangrijk in huis is dat alles in harmo Harmonie

Belangrijk in huis is dat alles in harmonie is met elkaar. Wanneer je voor het oog een prachtig huis hebt waarin het gehele interieur klopt behalve wanneer je de kastjes open trekt verstoord dit de harmonie en energie in een woning. 

Zorg dat niet alleen je interieur maar ook de inhoud daarvan in balans is en past bij jouw manier van leven. 

Ben je druk en ondernemend en heb je weinig tijd om op te ruimen? Kies dan voor het simpel en praktisch organizen van je spullen en producten. Dit bespaart je tijd en zorgt ervoor dat je altijd weet waar je iets kunt vinden. 

Ben je bewust meer thuis en besteed je graag aandacht aan je woning en ook aan het opruimen en organiseren daarvan? Dan kun je kiezen voor het ‘Pinterest achtige’ organizen van je spullen en producten. Dit zijn de voorbeelden die je vaak op de socials voorbij ziet komen, en let op: die tijdrovend zijn. (Denk bijvoorbeeld aan de koelkast waarin alles in doorzichtige bakjes zit en de gelabelde glazen potten voor in de keuken). 

Kies wat het beste bij jou past en wat jou het meeste oplevert aan tijd of plezier op de lange termijn. 

Er is geen goed of fout, het gaat er om dat het past bij jouw manier van leven en de tijd die jij het opruimen en organiseren in jouw huis waard vind.
Iedere before & after heeft een thema. In deze kas Iedere before & after heeft een thema. In deze kast gaat het om verhuisdozen die nooit zijn uitgepakt. Herkenbaar?

We verzamelen in de loop van onze levensjaren veel spullen. Vanaf het moment dat we het ouderlijk huis verlaten beginnen we met het creëren van een eigen inboedel. 
We verzamelen voor onszelf eerst een kleine uitzet die gaandeweg gemengd wordt met die van huisgenoten of een geliefde met wie we gaan samenwonen. De inboedel wordt steeds groter en iedere keer nemen we al deze spullen weer met ons mee. 

Toch zul je merken dat er altijd dozen zijn die weer mee gaan maar die eigenlijk nooit worden uitgepakt. Je hebt geen idee meer wat er precies in zit maar neemt het voor de zekerheid toch maar weer mee.

Dit kan verschillende redenen hebben; We hebben er gewoonweg geen puf en energie voor om dit te bekijken en uit te zoeken of het is te confronterend en te pijnlijk om in te zien omdat het ons herinnert aan een periode waar we liever niet bij stil staan. 

Organizen zorgt niet alleen voor meer overzicht, het maakt je ook bewust van wat je allemaal bezit en wat je onderweg naar vandaag allemaal om je heen verzameld hebt. 

Floorganized helpt jou om weer precies te weten wat je allemaal hebt, wat je gebruikt en wat voor jou van waarde is.
Er zijn talloze systemen die je kunnen helpen om j Er zijn talloze systemen die je kunnen helpen om je spullen op orde te krijgen en te houden. Voor iedereen is dit weer anders, het is iets persoonlijks. 

Voor de meeste mensen geldt (inclusief ikzelf) dat we met zo min mogelijk handelingen en in zo min mogelijk tijd ons huis netjes en op orde willen hebben en houden.

Waarom? Simpelweg omdat er zo meer tijd over blijft voor jezelf, elkaar, het gezin, vrienden, hobby’s, sport of andere dingen waar jij je graag mee bezig houdt. 

Gelabelde weckpotten vol met pasta’s en ontbijtgranen, het ziet er heel gelikt en insta waardig uit maar is niet voor iedereen realistisch en praktisch om bij te houden. 

Wanneer je Floorganized inschakelt om bij jou te komen organizen kijken we dan ook naar welk systeem persoonlijk het beste bij jou past. 

Hierin nemen we van alles mee: 
Je gezins situatie/samenstelling, of je vaak op pad bent, of je naast je werk ook tijd besteed aan hobby’s of sport en hoe je in je huis beweegt (welke plekken kom je graag, wat is je route in huis wanneer je de deur uit moet etc).

Organizen is iets persoonlijks en dat is wat ieder project weer uniek en anders maakt.
Advies op maat Om bestaande opbergmeubels en kast Advies op maat

Om bestaande opbergmeubels en kasten binnen jouw huis of bedrijf praktischer en efficiënter in te delen kan Floorganized een advies op maat voor je maken. 

Binnen het advies wordt nagedacht over het weghalen of juist toevoegen van elementen en de aanschaf van handige opberg bakken en/of manden. Hiermee zorgen we ervoor dat jouw opbergmeubels en kasten overzichtelijk zijn en je dit zelf ook makkelijk kunt bijhouden. 

Binnen het advies wordt er nagedacht over gebruikersprioriteit, hoevaak je iets nodig hebt, waar je als eerste bij moet kunnen, wat je het snelst moet kunnen pakken etc. Er wordt altijd gezocht naar de meest eenvoudige oplossing waarbij je zo min mogelijk handelingen moet doen om iets te zien en te vinden, dit te pakken en dit daarna weer netjes op een vaste plek op te kunnen bergen.
Intake Een intake bij Floorganized is altijd vrij Intake

Een intake bij Floorganized is altijd vrijblijvend. Tijdens de intake bespreken we de wensen en behoeften die er zijn rondom het opruimen en organiseren van jouw huis of bedrijf. 

We bespreken hoe jouw ideale huis of bedrijf er uit ziet en maken samen een rondje (quick scan) om een inschatting te maken van het aantal afspraken die er ongeveer nodig zullen zijn voor de ruimte(s) die opgeruimd en georganiseerd gaan worden.

Mocht de wens er zijn om een groot deel (volledig huis of bedrijf) te laten opruimen en uitzoeken, houd er dan rekening mee dat er sowieso meer dan 1 afspraak nodig zal zijn om dit te kunnen realiseren.

Plan nu een gratis intake via info@floorganized.nl of stuur mij een DM. 

Je mag mij ook bellen of appen via 0613671265 

Fijn weekend!
Befloor & after Een organize proces kost tijd en Befloor & after

Een organize proces kost tijd en kent verschillende fases. Om alles in harmonie samen te kunnen brengen is het van belang dat iedere ruimte in huis een duidelijke functie heeft.

Wanneer een ruimte zowel qua indeling van meubels als de indeling van kasten en opbergers zo efficiënt mogelijk benut wordt ontstaat er ruimte. 

Door die ruimte is het mogelijk om spullen en producten te kunnen schuiven en herschikken en zo op die manier iedere categorie in huis een logische en vaste plek te kunnen gaan geven.

Bijvoorbeeld alle administratie die zich in huis bevind bij elkaar opbergen in een werkkamer/kantoor en alle knutselspullen voor kinderen bij elkaar opbergen in de leefkeuken vlakbij de eettafel. Zo weten kinderen de knutselspullen makkelijk te vinden en blijven de lijm en glitters (voor het grootste deel) in de ruimte van de keuken (waar zich meestal ook doekjes en schoonmaakspullen bevinden voor na die tijd). 

Op de ‘during the proces’ foto van bovenstaand project zie je dat kasten vaak een (voor het oog) verborgen inhoud met een overvloed aan spullen bevatten. 
Dit is ook de reden waarom organizen tijd kost en er soms meerdere afspraken nodig zijn om het beoogde resultaat te kunnen realiseren.

Letterlijk alles wat in de afgelopen jaren aan spullen verzameld is wordt door Floorganized bekeken, uitgezocht, opgeruimd en heringericht. 

Heeft elke ruimte in jouw huis een duidelijke functie?
Woohoo! Dé Goede Floornemens actie van 2023 is va Woohoo! Dé Goede Floornemens actie van 2023 is van start!

Ontvang deze hele maand 20% korting op verkoopstyling door Floorganized!

En om helemaal opgeruimd en vanuit rust en focus dit nieuwe jaar goed te beginnen ontvang je ook bij een afspraak opruimen en organiseren deze hele maand 20% korting!

Boek nu je afspraak met 20% korting voor verkoopstyling of opruimen en organiseren via info@floorganized.nl of app of bel naar 0613671265 

Dat is toch Floormidabel?
Love this project! Voor een klant mocht ik de hel Love this project!

Voor een klant mocht ik de hele zolder, het tussenstukje naar de zolder toe en de voorraadkast/kelder floorganizen!

En YES eindelijk heb ik before foto’s voor jullie zodat je de impact van het floorganizen goed kunt zien. Helaas overkomt het mij nog steeds 9 van de 10 keer dat ik van tevoren vergeet om before foto’s te maken. En dat is mega jammer want hierdoor zien jullie de helft van mijn projecten niet. Goed voornemen voor mij in 2023: Before foto’s van projecten gelijk maken en dus niet vergeten! 

Letterlijk alles wat zich op deze zolder bevind heb ik bekeken en dit samen met de klant uitgezocht, dingen weg gedaan en daarna alles een logische en vaste plek gegeven.

We hebben er in totaal 5 afspraken (20 uur) over gedaan om tot dit resultaat te komen. 

Daarbij is het goed om te weten dat er de eerste twee tot drie afspraken voornamelijk is gecategoriseerd, uitgezocht en er keuzes zijn gemaakt over wat mocht blijven en wat weg kon. Vergeet ook niet dat mensen er jaren over doen om het aantal spullen te verzamelen die zij vandaag de dag bezitten en waarvan er soms ook twee inboedels zijn samengevoegd (wanneer je bent gaan samenwonen). 

Alles in de kastjes is gelabeld en er is veel naar de kringloop gegaan en een aantal dingen naar het grof vuil. 

Daarnaast is er voor ieder gezinslid een grote* (*dit zeg ik met een reden) memory box aangemaakt waar zij alle herinneringen vanaf baby tot huidige leeftijd in kunnen bewaren. Een grote memorybox kun je zien als een soort schatkist waarin je al je schatten vanaf vroeger tot nu in kunt bewaren. Een klein doosje als memory box werkt niet want hier zul je uiteindelijk “uitgroeien” en er zullen zich dan door het hele huis heen spulletjes bevinden die eigenlijk geen functie hebben en rommelig ogen maar die je ook niet weg kan doen vanwege de emotionele waarde. 
(Ik vertel hier binnenkort meer over in een video!)

En natuurlijk last but not least: de afstyling van een project waarbij alle puntjes op de i worden gezet!

Wat vinden jullie van het resultaat van deze zolder en kelder?
2022 Mijn eerste jaar als ondernemer van Floorgani 2022
Mijn eerste jaar als ondernemer van Floorganized. Wat was het een bijzondere reis. Het overwinnen van obstakels, vallen en weer opstaan, doorgaan, niet opgeven en vol verlangen en passie mijn droom najagen.

Van de eerste maanden van vijftig euro per week leven tot nu vol trots te kunnen zeggen dat ik in de laatste twee maanden van 2022 volgeboekt ben en ik mijzelf daardoor eindelijk na maanden uit de min kan halen.
Rome is niet in één dag gebouwd en zo ook niet wanneer je een eigen onderneming start. 

Ik ben blij met en dankbaar voor alles wat ik heb in mijn leven. Mijn lieve familie, mijn mooie vriendinnetjes, lieve vrienden. Allemaal bijzondere en wijze mensen van wie ik veel mag leren en die ieder op zijn of haar eigen manier mijn leven een stukje mooier maakt. 

Ik ben gezond, ik heb een fijn appartementje dat ik kan huren, ik kan iedere dag eten en drinken en ben vrij om te doen wat ik het allerliefste doe: mensen blij maken met orde, structuur en de kracht van eenvoud. 

Nooit eerder heb ik mij zo in mijn kracht voelen staan als hoe ik dat ervaar sinds Floorganized een deel van mijn leven is. 

Er staan mooie dingen op de planning voor 2023 waaronder het live event ‘Maximum Potential’ van @mistermindset waar ik aan ga deelnemen. 

Alles is op dit moment precies zoals het zou moeten zijn. 

En de rest? 
Daar wordt aan geschreven… 

Ik wens je licht en liefde toe voor 2023!
Yes het is weer zover! Dé Goede Floornemens actie Yes het is weer zover! Dé Goede Floornemens actie voor 2023!

Ontvang in januari de hele maand 20% korting op verkoopstyling!

In een halve dag wordt jouw huis omgetoverd tot een onweerstaanbaar pareltje! Foto verkoop ready en klaar voor bezichtiging zodat het huis binnen no time verkocht kan worden. 

Boek nu je afspraak via info@floorganized.nl of bel voor meer informatie.
Styling Met het opnieuw stylen van de bestaande s Styling

Met het opnieuw stylen van de bestaande spullen in huis kun je al een groot verschil maken. 

Wij kunnen jou laten zien hoe je de ruimtes in jouw huis optimaal kunt benutten door de indeling te veranderen, dingen weg te halen of juist toe te voegen en door de meest kleine details in een ruimte op de juiste manier weg te werken of juist naar voren te halen. 

Meestal zien wij direct voor ons wat voor winst er te behalen valt en hoe een ruimte er in zijn meest optimale staat uit zou kunnen zien. 

In eerste instantie werken wij vanuit een duurzame gedachte. Spullen hergebruiken die er al staan en die met een reden ooit zijn aangeschaft of waar emotionele waarde aan hangt. 

Mochten er toch essentiële meubels of producten missen die de ruimte functioneler of sfeervoller zouden maken dan komen wij met een voorstel in de vorm van een productplan. Voor de beeldvorming kunnen wij ook een plattegrond en/of zijaanzicht aanleveren om het advies/productplan mee te ondersteunen.

Zo kun je naast het floorganizen dus ook direct kiezen voor de ‘full package’ waarin we niet alleen helpen met opruimen en organiseren maar ook het herindelen en stylen van elke gewenste ruimte binnen jouw huis!
Laad meer Volg mij
Copyright © 2023 Floorganized
Organized with Floorganized
Privacyverklaring
  • Home
  • Diensten
  • Werkwijze
  • Impressie
  • Over mij
Menu
  • Home
  • Diensten
  • Werkwijze
  • Impressie
  • Over mij
contact opnemen